RACONS DE MOTRICITAT FINA A P3

La psicomotricitat ajuda a l’infant a adquirir més autonomia. La psicomotricitat fina fa referència a totes aquelles activitats que necessiten precisió i un nivell més alt de coordinació.
La motricitat fina és la capacitat per a produir moviments petits i precisos. Necessita també una coordinació ocular, coordinació ull-mà i una coordinació ull-peu.
Els objectius principals d’aquest tipus d’exercicis són:
– Agilitzar el moviment dels dits índex i polze per poder fer una bona pinça digital.
– Aconseguir moviments precisos
– Desenvolupar el control visor-motriu
– Afavorir els moviments bimanuals

Jocs Matemàtics p5

Un parell de dies després del pati, dividim els infants de l’aula en quatre grups i realitzem diferents jocs matemàtics. Generalment, són jocs de taula.

Aquests dies hem estat jugant a:

  • Twister.
  • Lince.
  • Fem puzzles…..

Ho voleu veure? Ens encanta JUGAR!!

 

 

Jocs de sumes P5

Ja som a P5 i ens comencem a introduir en el món de la SUMA.

Per començar-nos a familiaritzar en els signes de les operacions, hem estat manipulat dos jocs diferents de sumes.

Ho voleu veure???

Nova ronda de Racons P5

Ja hem començat una nova ronda de racons de llengua i matemàtiques.

Seguim amb el mateix sistema que amb els anteriors racons.

Racons de llengua:

  • Confegim títols de contes.
  • Busquem paraules a diferents contes.
  • Fitxa dels fruits de la tardor
  • Busquem les lletres perdudes.

 

 

RACONS DE MATEMÀTIQUES

  • Associem quantitat-grafia
  • Juguem al “Rápido”
  • Fitxa de percepció espacial-geometria
  • Muntem un puzzle, seguint l’ordre dels números

PRESENTEM EL NÚMERO 1

Aquesta setmana hem presentat de diferents maneres el número 1. Se’ns ha instal·lat a la classe de P3. Podem resseguir-lo amb retolador, amb els dits, passant-hi per sobre caminant o amb els cotxes,…

SESSIÓ AMB PAPERS DE DIARI A P3

Aquest dilluns a la tarda els alumnes de P3, els BABY MONSTERS, hem anat a l’aula de psicomotricitat a fer una activitat diferent, una sessió amb paper de diari.
Els papers de diaris ens ofereixen un munt de possibilitats per descobrir: el podem arrugar, ens podem amagar, caminar sobre d’ell, tapar-nos, saltar fent una muntanya, estripar-lo, fer-lo volar… accions molt divertides que hem realitzat tot jugant.

A P3 JA TENIM MASCOTA


Fa uns dies va arribar la mascota a la classe dels Baby Monsters. Els hi hem buscat un nom i finalment hem decidit que els hi direm els BABYS. Cada cap setmana un nen/a de la classe se l’emportarà a casa seva i el dilluns ens explicarà tot el que ha fet amb la mascota.

La mascota ens serveix per establir ponts comunicatius, llaços afectius i la relació a les famílies en la tasca educativa. L’infant esdevé protagonista, s’emporta la mascota de la classe el cap de setmana per compartir totes les seves vivències amb la seva família i explicar-les el dilluns a tot el grup classe.
Mitjançant la mascota de l’aula, desenvoluparem: La responsabilitat, la creativitat, l’expressió oral, augmentarem i establirem vincles entre l’aula i la casa, entre els companys/es i la mestra i la família, fomentarem la consciència i l’expressió dels sentiments, emocions i estat d’ànim dels infants, també potenciarem el paper del protagonista i l’autoestima de l’alumne protagonista.