Daily Archives: 7 juny 2019

CONTE AMB FAMÍLIES A P3

Aquest dimecres al matí, el Manel, el pare de l’Inés de P3, ens ha vingut a explicar el conte dels tres porquets. Ens ha encantat i hem estat súper atents a la seva explicació.
Ens fa molta il·lusió que les famílies participin de les activitats de l’escola.

P4 I P5 EXPERIMENTEM AMB AIGUA

Aquest dimarts aprofitant la caloreta que està fent, els nens i nenes de P4 i P5 hem sortit al pati a jugar i experimentar amb aigua. Els infants han creat rius, llacs o piscines. També tenien diferents recipients amb aigua de colors o sabó i diversos estris com col·ladors, embuts… per poder manipular i veure el seu efecte. Han gaudit molt i han estat ben fresquets i fresquetes!! Esperem que us agradi!!!

P4 I P5 SORTIDA ART I ESCOLA

Dijous passat vam fer la sortida D’ART I ESCOLA al centre d’arts contemporànies de Vic, on s’exposaven els diferents treballs artístics i pedagògics sobre el REFUGI. Han participat moltes escoles i hem pogut observar que és un Refugi per les diferents persones que ho han realitzat. També hem vist el treball que vam realitzar nosaltres. Ha estat molt interessant.
Aprofitant el dia també vam assistir al museu episcopal, on a través d’una activitat més lúdica els nens i nenes havien de trobar diferents figures geomètriques en els quadres i escultures del museu. Ha estat una experiència diferents!!
Per finalitzar hem anat a dinar a un gran parc on després han pogut jugar. Mireu que bé s’ho han passat durant tot el dia.

dav