Sortida Circ Cric

Tots els alumnes d’educació Infantil hem anat el Circ Cric.

Només arribar amb l’autobús a Sant Esteve de Palautordera, ja ens esperaven els monitors del Circ per entregar-nos a cada classe un rètol amb un animal, P3 érem les Marietes, P4 els Eriçons i P5 les Perdius.

Després ens hem endinsat cap al bosc on un animador, en Pep Callau, ens estava esperant, i ens indicava on havíem d’esmorzar, i en acabat tots a ballar i agafar una mica de ritme.

En acabar ja hem pujat cap a l’esplanada on hi ha muntada la carpa del Circ, però abans hem anat a deixar les nostres motxilles dins les tendes que teníem cada classe.

I ara ja sí que sí, hem anat a veure l’assaig del Circ, ens ha agradat molt, sobretot el Pallasso, el Tortell Poltrona.

Després de l’assaig cap a dinar que ja teníem gana, i controlant el temps perquè a la que sonés la sirena dels bombers començava l’ESPECTACLE.

I finalment a les 14.15h més o menys, ha començat l’espectacle, hem vist trapezistes, equilibristes, pallassos….

Ens ho hem passat d’allò més bé.

Ho voleu veure?????

Mireu, Mireu…….

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *