Comencem un nou curs. Aquest any ja som veterans i ja ens coneixem l’escola.
Aquests primers dies hem estat jugant, pintant, mirant contes, descobrint tot el material nou de la nova aula. I a més a més tenim cares noves a la classe.
Ho voleu veure….
Els alumnes de P4 i P5 aquest divendres vam anar a l’hort a regar i a fer la collita. Han crescut les albergínies, els pebrots verds i vermells, els tomàquets i fins i tot, encara hi havia maduixes. Hem regat les verdures perquè segueixin creixent i finalment ens hem emportat tota la nostra collita.
Continuem amb el nostre nou camí. Aquesta setmana ja iniciem les rutines amb tot el grup classe. Aquí podreu veure com els nens i nenes juguen amb plastilina, pinten amb ceres, esmorzen…També hem anat per primer cop a l’aula de música amb la Loli que és l’especialista. I hem tocat diversos instruments. Mireu com gaudim!!!
Avui hem realitzat una sessió de psicomotricitat on els nens i nenes de P3 han pogut jugar amb paper de diari. Podien trencar, esquinçar, estripar, fer boles de paper, tirar-ho, observar com volava, xutar, imaginar que era pluja o fulles… Han gaudit molt experimentant amb aquest producte. Esperem que us agradi veure com han gaudit d’aquesta sessió.
Hem començat l’escola i els nens i nenes de P3 han iniciat una nova etapa de la seva vida. Aquest dies d’adaptació els infants estan descobrint, explorant, coneixent…Tot és nou per ells i elles. Estan il·lusionats i emocionats per les coses que veuen. Aquí us mostrem moltes coses que hem realitzat durant la primera setmana d’adaptació. Mireu que bé ens ho passem i com gaudim!!!!