Daily Archives: 7 maig 2016

ELS CARQUINYOLIS ANEM A LA GRANJA

El dijous 5 de maig, els alumnes de P3 els Carquinyolis, hem anat a visitar la Granja de Palaudàries. Hem marxat a peu de l’escola i hem fet una bona caminadeta. Quan hem arribat ja ens esparava la Victòria perquè l’ajudessim a fer de grangers. Hem donat de menjar a les vaques i hem vist què mengen els vedells… prenen biberons de llet!!! Hem jugat amb porquets petits, hem fet una volta amb l’Elvis, un poni molt pacient. També hem pogut agafar conills i gallines i hem descobert que al galliner hi poden haver tantes gallines com es vulgui però només un gall!!! Hem pogut acariciar un xaiet i uns cabrits, i els hi hem donat de menjar pa sec.
Hem viscut un munt d’experiències a la granja! Ha estat tant divertit fer de grangers per un dia… si veieu les fotos, veureu com de bé ens ho hem passat!!!

TALLERS DE PLÀSTICA A INFANTIL

Durant aquestes setmanes hem començat una altra ronda de tallers de plàstica amb tots els alumnes d’educació Infantil.
Els tallers estan relacionats amb l’artista català Josep Guinovart.
Treballem la terra, el mar, els mussols, pintem els troncs dels arbres i fem la nostra pròpia interpretació i les nostres creacions.

TERRES

MUSSOLS