Daily Archives: 17 gener 2016

SESSIÓ D’HIVERN A P3

La classe dels Carquinyolis estem treballant l’hivern, els seus colors, les seves emocions,…
Una de les activitats que hem fet ha estat fer un mural amb pintura de colors freds, ho hem pintat amb les mans, pinzells i rodets.
També divendres a la tarda, hem anat a l’aula de psicomotricitat a fer una audició de música sobre L’HIVERN de les Quatre estacions de Vivaldi.
Us deixem unes fotos perquè pogueu gaudir de les nostres activitats.

MURAL D’HIVERN

AUDICIÓ DE VIVALDI

LA TORNADA A L’ESCOLA

S’han acabat les festes de Nadal i hem de tornar a l’escola.
Els nenes i nenes d’Educació Infantil hem portat un regal de reis per compartir amb tots els companys i companyes de la classe. Ens ho hem passat molt i molt bé.
A més a més hem tingut una gran sorpresa!!! Com que ens portem molt bé a l’escola, els reis ens han portat molts regals pel pati, que entre tots hem obert i esperem gaudir-los durant tot aquest curs escolar.