Daily Archives: 4 desembre 2015

ACTIVITATS DE P3

Els alumnes de la classe dels Carquinyolis estem fent diferents activitats per tal de treballar la grafomotricitat, la motricitat fina. Hem començat el traç del número 1, també hem començat a treballar per racons. Gràcies al material que ens heu portat algunes famílies: llibres, receptes, fotos… hem fet un racó de cuina per tal de poder conèixer més coses sobre la cuina. Aquí us deixem unes fotos perquè tots gaudiu dels nostres petits moments.

RACONS

GRAFOMOTRICITAT

EL NÚMERO 1

RACÓ DE CUINA

ELS D’INFANTIL ANEM A L’HORT

Els divendres a la tarda els alumnes d’infantil aprofitem per anar a l’hort. Ens fa molta il·lusió veure com creixen totes les nostres verdures i hortalisses.
Aquí us deixem unes fotos del dia que vam anar a l’hort a plantar els enciams i faves.
Aquest divendres hem anat a regar totes les verdures que hi ha: pèsols, cebes, enciams, faves,… també hem regat els arbres. I aprofitant que han vingut els pares de l’Izan amb el multicultor hem remogut una mica la terra, ja que volem plantar-hi herbes aromàtiques.

ANEM A PLANTAR

ANEM A REGAR