Daily Archives: 15 març 2015

OMBRES COLORS I TAULA DE LLUM A P5

Durant el curs estem treballant la llum i l’ombra
Som la classe de les ombres, i aquesta setmana hem aprofitat que entrava una mica de sol per la classe per tal d’observar l’ombra d’uns pots de colors. Hem observat de quin color són les ombres, què passava si posàvem un color davant de l’altra, hem anat a fora a veure com es veia, i hem observat que quan marxa el sol, no hi ha ombra.
També hem experimentat amb la taula de llum a través de la sorra i els colors. Aquí us deixem unes fotos per tal que gaudiu com nosaltres ho hem fet experimentant.

OMBRES COLORS

TAULA DE LLUM

RACONS DE MATES I LLENGUA A P5

En aquests racons de llengua, les tres propostes que s’ofereixen són: congfegir paraules relacionades amb el projecte que estem treballant sobre els planetes, confegir les paraules relacionades amb l’hivern que és el centre d’interès d’aquest moment , observem fotografies i busquem tot llegint la paraula que li correspon.
En els racons de mates, les tres propostes són: descomposar els núimeros, treballar la percepció visual i fer tàngrams.

RACONS DE LLENGUA

RACONS DE MATES

PROGRAMA ANELLA I RECOLLIDA DE PILES

Aquesta setmana els alumnes de 5è han vingut a presentar-nos a les classe el Programa Anella i el Projecte de recollida de piles. Ens han explicat la importància del reciclatge i que aquest any l’escola torna a participar en el Programa Anella que té com a objectiu recollir el màxim d’anelles que s’utilitzen per envasar els packs de llaunes. A més, ens han explicat que participarem en un concurs de recollida de piles on l’escola que aconsegueixi més quantitat de piles optarà a un premi de 2.500€ per comprar material escolar. Així que ja ho sabeu, porteu a l’escola tantes anelles i piles per reciclar com podeu!

PADRINS I FILLOLS DE 6è A I P5 A

Aquest dimecres els nostres padrins de 6è ens han vingut a fer un petit gran regal. Cada padrí ha creat un conte diferent i personalitzat per cada Fillol. Hem anat al pati i hem buscat un lloc on el padrí ens ha llegit el petit conte. La veritat és que ens ha fet molta il•lusió.