Daily Archives: 30 gener 2015

TALLER DE CUINA A P4

Aprofitant que hem començat a treballar el tema dels OFICIS, aquest dimecres 28 hem realitzat un taller de cuina amb l’ajuda de la Rosi, la mare del Joan. Que és cuinera i ens ha ajudat molt. La recepta escollida ha estat les TRUFES, ja que és una recepta on els nens i nenes han pogut manipular i elaborar la massa i les boletes. Per començar hem esmicolat i aixafat galetes, després hem afegit margarina previament escalfada al microones i per últim hem posat cola cao. Amb aquesta massa hem fet les boletes i després les hem decorat amb fideus de xocolata i sucre de colors. Un cop acabades les hem ficat a la nevera. Per la tarda hem berenat les nostres trufes i de pas hem anat a visitar a la Raquel que és la cuinera de l’escola, que ens ha ensenyat la cuina.

Moltes gràcies Rosi, t’esperem un altre dia. Aprofitant aquest espai convido als pares i mares que vulguin venir a la classe a explicar-nos el seu ofici. Gràcies per la vostra col·laboració. Esperem que us agradi.