Daily Archives: 25 juny 2013

FESTA DE FI DE CURS

L’últim dia d’escola ha arribat!!!! I per celebrar-ho hem fet diferents activitats.
Primer de tot hem anat tota l’escola al gimnàs per fer el comiat dels alumnes de 6è. Han sortit acompanyats pels seus fillols de P5 a qui se’ls ha donat la benvinguda a Primària. Després hem pogut gaudir d’unes actuacions que alguns alumnes de l’escola s’han preparat. Seguidament L’AMPA ens ha obsequiat amb un gelat per cada alumne. Després d’assaborir el gelat,ha arribat el gran moment esperat….LA FESTA DE L’AIGUA! Ens ho hem passat mooooolt i moooolt bé, tant els alumnes com els mestres.

COMIAT ALUMNES DE 6è

FESTA DE L’AIGUA

TROBADA DE PADRINS I FILLOLS

Aquest dijous els padrins de 5è amb els fillols de P4 hem fet l’última trobada d’aquest curs. Ens hem acomiadat fins el curs que ve. La classe de 5è A ens han vingut a cantar-nos una cançó i a fer-nos un ball, després ens han ensenyat a tots a ballar-lo. I la classe de 5è B ens han vingut a ensenyar diferents tipus de jocs, que hem jugat tots conjuntament. Ens ho hem passat molt i molt bé!!!!