Daily Archives: 24 març 2013

CORRANDES A INFANTIL

Aquest divendres a la tarda els nens i nenes de han vingut a Infantil a cantar-nos unes corrandes. Tots junts hem sortit al pati i hem escoltat amb molta atenció als més grans de l’escola. Ens ha fet molta il·lusió!!!!

FEM LA MONA A INFANTIL

Aquest divendres al matí a cada classe ens hem decorat la nostra mona de pasqua. Entre tots hi hem posat la xocolata, els ous i les plomes. A la tarda ens l’hem menjat i estava boníssima!!!
Avui també l’hi hem tret l’última cama a la Vella Quaresma i quina sorpresa!!! Ens ha regalat una samarreta o un bolso!!!! Estem molt contents perquè ja ha arribat la primavera!!

APADRINAMENT LECTOR

Aquesta setmana hem fet una trobada entre els padrins de 5è amb els fillols de P4. Els nostres padrins s’han preparat un conte i ens l’han vingut a explicar. Aprofitant el bon temps hem sortit a fora el pati, cada parella ens hem buscat un raconet on explicar-nos el conte. I un cop explicat hem aprofitat per jugar tots junts. Ens ho hem passat molt i molt bé…. Quina il·lusió més gran poder estar unes estonetes amb els nens i nenes grans!!!!!