CURSA D’ORIENTACIÓ

Els nens i nenes de Sant Jeroni i Cavall Bernat hem gaudit de l’oportunitat d’aprendre a orientar-nos a la natura. Hem fet una sortida on ens han posat a prova tot fent una cursa d’orientació. Hem pogut gaudir d’un gran dia tots junts a la muntanya aprenent a orientar-nos amb les brúixoles.

Fes clic a la imatge per accedir a l’àlbum de fotos

TAULA RODONA SOBRE CARTELLISME

Fes clic sobre la imatge per poder accedir a les fotos

Hem tingut la sort de comptar amb el David Díaz  i amb el Marc Creus a la nostra taula rodona sobre cartellisme.  Els dos experts han compartit els seus coneixements i han respost a totes les preguntes que teníem.  Ara ja estem preparats per fer un molt bon cartell!

Productes finals dels projectes de 4t

Benvolgudes famílies,

Ens plau fer-vos arribar els productes finals dels dos projectes que els nens i nenes de quart han estat treballant durant el segon trimestre. El grup de Cavall Bernat es va decidir pels Romans i Sant Jeroni va fer recerca sobre la Prehistòria. Ambdós productes finals consisteixen en obres teatrals representant tot allò que hem investigat i après durant el procés.

El vídeo del projecte dels Romans el podeu visualitzar aquí:

El vídeo del projecte de la Prehistòria el podeu visualitzar a continuació.

Ha estat molt interessant i esperem poder-vos-ho transmetre.

Desitgem que us agradi. Bona feina i bon camí.

Salut!

4t Cavall Bernat i Sant Jeroni

Recollida de deixalles a Collserola

Benvolgudes famílies,

Ens plau fer-vos arribar el recull de tot el que vam trobar durant la sortida a Collserola. L’objectiu d’aquesta sortida era fer palès que el nostre entorn natural més proper és brut i ple de residus, sovint enterrats perquè fa molt temps que hi són. Per a fer-ho, el grup de 4t Cavall Bernat va començar amb la iniciativa i, una setmana més tard, el grup de Sant Jeroni va agafar-li el relleu.

El vídeo el trobareu al següent enllaç: https://drive.google.com/file/d/1GII3-O-KdsdtfvoaQb-5Dlk-l9MArcPo/view?usp=sharing

Desitgem que us agradi. Bona feina i bon camí.

Salut!

4t Cavall Bernat i Sant Jeroni

Carnaval 2021

CARNAVAL

El divendres 12 de febrer, el dia de Carnaval a l’escola La Sínia, no vam poder celebrar-lo per culpa de la Covid19. Però les mestres i el mestre ens van preparar una sorpresa.

Ens van dir que portéssim tres objectes per disfressar-nos. Després, d’entre tots els objectes, en vam agafar tres per fer el nostre personatge. Nosaltres disfressats havíem d’escriure una descripció del nostre personatge. Quan havíem acabat la descripció, vam fer una desfilada.

Podíem fer parelles amb altres companys i preparar-nos l’espectacle. Al cap de 10 minuts va començar la desfilada, l’Enric presentava els personatges. Quan la desfilada va acabar, vam ballar fins l’hora de marxar. Això va ser el dia de Carnaval a l’escola La Sínia.

Enric Bernis Turmo

Podeu visualitzar el video del recull multimedia d’aquest dia a l’enllaç següent:  https://drive.google.com/file/d/1ckvTAPAbHPFj4OYWDD_H-Qe0M6hDXTUx/view?usp=sharing