Sortida a la nostra muntanya

El dimecres 24 d’octubre vam anar a conèixer la nostra muntanya: Montserrat.

Des del funicular de Sant Joan passant pel mirador de la serra de les Paparres on vam observar el Cavall Bernat, vam seguir fins l’ermita de Sant Jeroni per tal de pujar el cim.

Al llarg del camí vam anar fent diverses observacions, fotografies i recollida de mostres que ens serviran per continuar treballant el nostre projecte.

Va ser una bona experiència compartida entre les dues classes i que ens ha deixat bons records.

Projecte El Riu

El dijous 15 de febrer els nens i nenes de 4t A i 4t B vam anar a veure si baixava aigua al riu Llobregat .Ens van donar una proposta que posava: oïda , olfacte , vista , gust i tacte. Havíem de posar les coses curioses que: escoltaven, oloraven, provaven, tocaven o veiem. Quan van acabar de repartir els fulls vam poder anar per on vulguéssim de la zona.

Va ser una activitat d’allò més interessant.

30 SEGONS

El dia 8 de gener vam preparar una explicació de Nadal i d’altres coses. L’explicació havia de ser de 30 segons justos o menys, però si feies menys temps havies d’improvisar o callar. Per fer les explicacions vam fer parelles i un grup de tres. Mentre un ho preparava l’altre l’ajudava.

Primer ho van explicar mitja classe i després l’altra meitat.

Excursió al museu del disseny de Barcelona

El dia 11 d’octubre vam anar al Museu del Disseny de Barcelona. Vam arribar al museu i vam esmorzar. Després vam començar la visita al museu. Vam entrar, i la primera sala era disseny d’objectes. Posteriorment vam anar a la sala de roba d’abans. Era molt interessant.

Finalment ens van ensenyar a fer cartells. Per fer-los havíem de tenir en compte 3 elements: composició, tipografia i color.

Aquesta visita ha estat molt interessant. Us la recomanem.

Cliqueu a la foto per accedir a l’àlbum sencer

PRINCIPI DE CURS (CAVALL BERNAT)

BIBLIOTECA

Aquest any tenim com a treball pel col·lectiu endreçar els llibres de la biblioteca i repartir els llibres prestats. És molt divertit!

IMG_5340    IMG_5339

EDUCACIÓ FÍSICA

El primer dia d’Educació Física ho vam passar molt bé jugant al mata-conills, a l’stop…, amb el nou mestre d’Educació Física, l’Issac.

IMG_5333    IMG_5337

FRUITA

El primer dia de fruita ens ho vam passar molt bé, hi havia fruita de totes menes, les vam tallar en parts iguals i amb la xocolata ens vam llepar els dits!

IMG_5348 IMG_5351   IMG_5346

GRUPS D’ASSEMBLEA

Aquest curs em aprés a gestionar d’una nova manera la classe amb 5 grups d’assemblea: el grup de mediació, el grup de biblioteca, el grup de gestió, el grup de comunicació i el grup de projectes.

IMG_5369   IMG_5370 IMG_5371

IMG_5365   IMG_5367

PSICO

Per començar el nou curs i el nou grup hem anat a psico a fer una dinàmica que ens ha fet veure que encara tenim molta feina per a ser un gran grup.