Gràcies als diners recaptats en la venda de pastissos el dia de Sant Jordi, els nens i nenes de l’escola podran gaudir de nou material per Educació Física i de nous i emocionants llibres per la Biblioteca!
MOLTES GRÀCIES A TOTHOM PER FER-HO POSSIBLE!!!

