EL CARNESTOLTES JA ÉS AQUÍ!

Amb l’arribada del Carnestoltes, els nens i nenes de cinquè han fet un mural molt bonic per decorar el vestíbul de l’escola.

Mireu, què divertit que ha quedat!

I recordeu les consignes que ens mana Sa Mejestat, el Rei Carnestoltes:

  • Dimarts 14 de febrer: portaràs un mitjó de cada color per damunt dels pantalons.
  • Dimecres 15 de febrer: llaç al coll portaràs per estar ben elegant.
  • Dijous 16 de febrer: dijous llarder arribarà i un jersei del revés portaràs.
  • Divendres 17 de febrer: portaràs una disfressa per posar-nos a la festa.
Aquest article ha estat publicat en Festes, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a EL CARNESTOLTES JA ÉS AQUÍ!

  1. nerea diu:

    hola a tothom em din nerea i vaig estar a aquest cole fins a terçer ara vaig a sisé com els meus companys però m’agradaria veurel’s algun diaa!
    m’agrada molt aquest colee ès el millor

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *