Amb l’arribada del Carnestoltes, els nens i nenes de cinquè han fet un mural molt bonic per decorar el vestíbul de l’escola.
Mireu, què divertit que ha quedat!
I recordeu les consignes que ens mana Sa Mejestat, el Rei Carnestoltes:
-
Dimarts 14 de febrer: portaràs un mitjó de cada color per damunt dels pantalons.
- Dimecres 15 de febrer: llaç al coll portaràs per estar ben elegant.
- Dijous 16 de febrer: dijous llarder arribarà i un jersei del revés portaràs.
- Divendres 17 de febrer: portaràs una disfressa per posar-nos a la festa.
hola a tothom em din nerea i vaig estar a aquest cole fins a terçer ara vaig a sisé com els meus companys però m’agradaria veurel’s algun diaa!
m’agrada molt aquest colee ès el millor