-
Articles recents
Comentaris recents
- Sonsoles en DEMÀ, 31 D’OCTUBRE, TOTHOM A VOTAR!!!!!
- Cecilia en DIA DE LA PAU
- aaron en El muntibloc de cinquè
- charolt en El muntibloc de quart
- charolt en Menús Menjador
Arxius
- desembre 2013
- novembre 2013
- octubre 2013
- setembre 2013
- maig 2013
- abril 2013
- març 2013
- febrer 2013
- gener 2013
- desembre 2012
- novembre 2012
- octubre 2012
- setembre 2012
- juliol 2012
- juny 2012
- maig 2012
- abril 2012
- març 2012
- febrer 2012
- gener 2012
- desembre 2011
- novembre 2011
- octubre 2011
- setembre 2011
- juliol 2011
- abril 2011
- gener 2011
Categories
Meta

Espero que el nostre progecte sigui el millor.
Ara Per nosaltres el nostre projecte es el millor.
Silvio
Ja falta poc curs tinc ganes de que s’acabi
Dani
Jo tambe vui que s’ acabi el curs.
Ja s’ acabat el curs
os felicito molt a vosaltres que ya soy de cinque