FELICITACIÓ NADALENCA

Els i les alumnes de l’escola us han volgut dedicar a tots els pares i mares i altres familiars una felicitació de nadal molt especial. Durant uns dies se l’han estat preparant i després de gravar-la i fer-ne el muntatge, aquí la teniu.

Esperem que us agradi.

FELICITACIÓ DE NADAL

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *