CONCURS DE PASTISSOS!

Com ja és habitual el dia de Sant Jordi farem el concurs de pastissos a l’escola.

Us animem a participar-hi per poder gaudir tots plegats de la festa.

Si voleu col·laborar fent un pastís, heu d’omplir la butlleta de la nota informativa sobre el concurs de pastissos que els nens i nens de l’escola us van fer arribar a casa i entregar-la a la tutora corresponent abans del 19 d’abril.

Els pastissos s’hauran de portar el mateix dia 23 d’abril a les 9 del matí.

Esperem la vostra participació!

Aquest article ha estat publicat en Festes, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *