Hola, nens i nenes!

Avui divendres 20 de gener La Muntanyeta estrena nova pàgina web. El treball ha estat realitzat pel departament d’informàtica. Hem decidit renovar la nostra pàgina web amb un disseny web actual i net. Amb aquesta nova versió La Muntanyeta us mantindrà informats de totes les notícies i de les últimes novetats, de les activitats, etc. Esperem que us agradi i us convidem a interactuar amb ella.

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Hola, nens i nenes!

  1. Sr Munti diu:

    Hola!.
    Em sembla molt bé que l’escola tingui una web tan bonica.

  2. XÈNIA diu:

    Enhorabona per aquesta pàgina web tan maca i dinàmica!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *