CANVIEM LLIBRES?


Benvolgudes famílies:

S’apropa la festivitat de St. Jordi i com en cursos anteriors preparem l’activitat: “CANVIEM LLIBRES? “

L’activitat consisteix en intercanviar llibres dels vostres fills i filles. Per això, cada nen o nena haurà de portar a l’escola un llibre seu, adient a la seva edat i que estigui en bon estat per donar-lo al seu tutor/a.

Tots els nens o nenes que portin un llibre tindran dret a un tiquet per poder bescanviar-lo a l’aula el dia de la festa per un altre llibre dels què hagin portat els seus companys.

El termini per portar el llibre finalitzarà el dimecres 27 d’abril.

Agraïm la vostra col·laboració.

L’Equip de Mestres

Aquest article s'ha publicat dins de Festes, General i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *