Author Archives: Maribel Aguilar Favà

FESTIVAL FI DE CURS

El passat 27 de maig, vam celebrar a l’Auditori felip Pedrell el festival de fi de curs de la nostra escola.

Aquest acte, que ja s’ha convertit en un típic del nostre centre, reuneix amb molta il·lusió a alumnes, pares, mares, mestres i altres integrants de la comunitat educativa per tal de mostrar petites representacions que s’han anat preparant amb molt d’esforç per part de tots i que, ens serveixen per finalitzar el curs escolar amb un bon sabor de boca.

Així, tot seguit podeu anar veient aquests vídeos que resumeixen l’acte.

Moltes gràcies a tots!

P-3

P-4                P-5

P-3                                                                P-4                                    P-5

PRIMER           SegonTercer

Primer                                                     Segon                                   Tercer

Quart                                                    Cinquè                                       Sisè

Grup de Danses                                       Coral                                         Batuka

Ball del Waka-waka                                      Orles 6è

LA MERCÈ ES MOU!!

El passat 6 d’abril, es va celebrar el Dia Mundial de l’activitat física i, per això, a la nostra escola vam organitzar tot un seguit d’activitats amb els nostres alumnes per tal de conscienciar-los de la gran importància que té el moviment i l’exercici físic en les nostres vides.

La veritat és que tots, mestres i alumnes, ens ho vam passar d’allò més bé i, val dir, que va ser un dia molt mogut, i si voleu comprovar-ho només cal que cliqueu damunt la imatge.

Dia Mundial de l'Activitat Física

DIA DE LA LLENGUA MATERNA

El passat dilluns 21 de febrer vam celebrar el dia Internacional de la Llengua Materna. Fou proclamat per la Conferència General de la UNESCO al novembre de 1999, amb l’objectiu de promoure la diversitat lingüística i cultural així com el plurilingüisme.

Aprofitem aquesta celebració per treballar amb els nostres alumnes la sensiblització vers el plurilingüisme i la diversitat cultural, una realitat molt tangible a la nostra escola.

Aquest curs hem après vocabulari en diferents llengües: àrab, bereber, xinès, punjabi, romanès, anglès, castellà i català, tot elaborant unes boniques graelles.