CIATE AL BAIX EBRE

EL CONSELL ESPORTIU DEL BAIX EBRE ORGANITZA UN CURS CIATE BLOC COMÚ ( 15 HORES )

El Consell Esportiu del Baix Ebre organitzarà els dies 15 i 16 d’abril de 2011 a Tortosa  un Curs d’Iniciació a Tècnic d’Esport (CIATE), Bloc Comú de 15 hores, en horaris per al divendres 15 d’abril de  15,30 a 20,30 hores i per al dissabte de 9,00 a 14,00 hores i de 15,30 hores a 20,30 hores. El curs està especialment destinat als dinamitzadors/es del PCEE que van fer en el seu dia el Bloc Específic CIATE en dinamitzadors a Tarragona, encara que també està obert a altres alumnes i persones interessades, i especialment a aquells alumnes que tinguin previst participar a un futur  curs específic de dinamitzadors. La data d’inscripció queda oberta a partir d’ara i es tancarà el 5 d’abril de 2001 per rigurós ordre d’arribada (està prevista una matricula màxima de 40 alumnes).

Les persones que vulguin inscriure’s al curs cal que enviïn les següents dades en el document  adjunt a aquest mateix mail del Consell Esportiu Baix Ebre:

NOM
CONGNOMS
NIF
SEXE
DATA NAIXEMENT
ADREÇA
CODI POSTAL
MUNICIPI
TELÈFON FIXE
TELÈFON MÒBIL

El curs té un preu de matrícula de 20 euros i està subvencionat en un 100% per aquells alumnes que han fet ja el Curs de Bloc Específic de Dinamitzadors a Tarragona.

CONSELL ESPORTIU BAIX EBRE

IV Jornades Jocs en la Història

El proper 9 d’abril el Pavelló de Suècia de Berga acollirà les quartes jornades Els jocs en la Història que, enguany, centraran la temàtica en els jocs i la interculturalitat.
Aquesta jornada és la darrera edició del programa Els jocs en la història, format per quatre jornades itinerants en les quals s’ha anat abordant l’estudi dels jocs tradicionals i que desembocarà, l’any vinent, en un congrés-cloenda que possiblement es dugui a terme a Móra la Nova, fent així realitat un dels objectius d’aquestes jornades que era que es desenvolupessin per tot l’espai geogràfic de Catalunya (Tàrrega 2008, Tarregona 2009, Figures 2010).
Com en les anteriors edicions, la jornada vol ser un espai de presentació de recerques i experiències fetes no sols als territoris de parla catalana, sinó en altres àrees d’Europa.
L’objectiu que es marca per aquesta edició és desenvolupar les relacions intrínseques que hi ha entre el joc tradicional i la cultura, o les cultures, veient doncs quin és el paper del joc en relació a la interculturalitat.

Per més informació: http://bieljoc.blogspot.com/2011/03/berga-acull-la-jornada-els-jocs-en-la.html

Jornada d’Inclusió en discapacitat motriu a les sessions d’EF i activitats fora de l’horari lectiu

Aqui teniu una petita mostra gràfica de la jornada d’Inclusió en discapacitat motriu a les sessions d’EF i activitats fora de l’horari lectiu, que va tenir lloc el passat 24 de febrer a Amposta.

La jornada va ser un èxit, tant en participació (unes 40 persones) com en la valoració dels continguts desenvolupats per la persona formadora, la Merche Rios.

Des de l’equip coordinador del grup de treball en estratègies inclusives en DM, volem fer  arribar el nostre agraïment  a l’Agrupació Esportiva d’Associaciacions d’Esport Escolar a Catalunya, pel seu suport i col·laboració amb el Serveis Territorials d’Ensenyament i el pla de formació (CRP)  a les Terres de l’Ebre, per poder dur a terme aquesta activitat.

Salutacions cordials,

Equip coordinador de la jornada:

Susana Chertó
Manel Pujol
Amelia Montserrat
Montse Trullén
dsc05604_inclusio_te_24_02_2011
dsc05644_incluiso_te_24_02_2011

L’EQUIP ALEVI D’HANDBOL DE L’ESCLOA TRES D’ABRIL DE MÓRA LA NOVA CAMPIONES DE LA COPA TARRAGONA.

Aquest darrer dissabte, l’equip aleví femení d’handbol de l’escola s’ha proclamat Campió provincial, desprès de guanyar el partit que li enfrontava com campió de les Terres de l’Ebre al CH Vendrell, vigent Campió de Tarragona.
El partit va ser molt disputat, vam patir fins el últim quart i vam guanyar per diferencia de gols a favor.

Aquesta és la quarta copa que recullen els equips alevins de la nostra escola.
• 1er classificat lliga comarcal (Aleví A)
• 3er classificat lliga comarcal (Aleví B)
• Campió Terres de l’Ebre
• Campió provincial Tarragona

El cap de setmana vinent anem a la Seu d’Urgell on disputarem la final Nacional amb dos equips de Barcelona, un de Girona , un de Lleida i nosaltres com a representants de les Terres de l’Ebre.
Aquest és un gran premi a l’esforç que han fet les jugadores durant molt anys. Algunes d’elles van començar a jugar a P5 i a primer curs, altres s’han animat més tard.

Text i fotos cedides per Pilar Vallano

ENHORABONA CAMPIONES!!!

L’EQUIP D’HANDBOL ALEVÍ FEMENÍ DE L’ESCOLA TRES D’ABRIL DE MÓRA LA NOVA, NOVES CAMPIONES DE LES TERRES DE L’EBRE.

L’equip d’handbol aleví femení de la nostra escola va assolir aquest cap de setmana el títol de campiones de les Terres de l’Ebre després de guanyar el partit que es va disputar al pavelló de Remolins contra l’equip de El Perelló. Va estar un encontre molt disputat, que finalment es va decidir pels gols.

Felicitem a les guanyadores i als seus entrenadors!!