Castanyada i Halloween a Cicle Superior!

Durant el mes d’octubre a cicle superior hem fet activitats per treballar la Castanyada i el Halloween.

El Halloween és una festivitat tradicional heretada de les celebracions d’origen celta, que s’ha estès ràpidament arreu del món i, en especial, pels països anglosaxons. Ara se celebra arreu de tot el món.

Hem fet carabasses, hem treballat la descripció, hem fet debats on hem escoltat l’opinió dels nostres companys i companyes i també hem creat històries de por.

A la classe de religió, hem treballat el Dia de Morts. És una celebració mexicana per a honrar als difunts que té lloc entre l’1 i el 2 de novembre, coincidint amb la festivitat catòlica de Tots els Sants i la festa pagana de Halloween.
Les calaveres decorades s’han convertit en el símbol més representatiu d’aquesta celebració, i per això, els alumnes hem fet la nostra pròpia calavera utilitzant un tap de suro. A més hem vist la pel·lícula “El libro de la vida” inspirada en la celebració del Dia de Morts.
Aquí un deixem algunes fotos d’aquests moments tan divertits.