DEBAT – HALLOWEEN O CASTANYADA? – CS

A Cicle Superior a banda de celebrar la castanyada, també hem celebrat Halloween.

Halloween és una festivitat tradicional heretada de les celebracions d’origen celta, que s’ha estès ràpidament arreu del món i, en especial, pels països anglosaxons. Ara se celebra arreu de tot el món. Hem fet carabasses, hem treballat la descripció, hem fet debats on hem escoltat l’opinió dels nostres companys i també hem creat històries de por.

A la classe de religió, han treballat el Dia dels Morts. És una celebració mexicana per a honrar als difunts que té lloc entre l’1 i el 2 de novembre, coincidint amb la festivitat catòlica de Tots els Sants i la festa pagana d’Halloween.

Les calaveres decorades s’han convertit en el símbol més representatiu d’aquesta celebració, i per això, els alumnes  han fet la seva pròpia calavera utilitzant un tap de suro. A més han vist la pel·lícula “El libro de la vida” inspirada en la celebració del Dia de Morts.

Aquí us deixem algunes fotos d’aquests moments tan divertits.