L’alumna Ènia Fosch a la semifinal del Certament de lectura en veu alta

El passat dilluns 14 de maig l’alumna de l’escola, Ènia Fosch de 5è, va participar en les semifinals del XIV Certament Nacional Infantil i Juvenil de lectura en veu alta organitzat pel Departament d’Ensenyament i la Fundació Enciclopèdia Catalana.
Felicitem a l’Ènia per aquest gran pas a les semifinals del Certamen i per la seva gran dedicació en el món de la lectura.
Moltíssimes felicitats Ènia ho vas fer genial. El pas a aquesta fase de semifinals és un reconeixement al teu esforç i a la feina ben feta. Enhorabona!

MARTA LA MAMA DEL POL DE P3A!

El dilluns 7 de maig ens va visitar la mama del Pol, la Marta. Va venir a passar el matí amb els Gegants i ens va porta un llibre molt divertit d’endevinalles visuals “Què és això?” .
Tots i totes vam fer volar la imaginació i endevinar que hi havia amagat darrera cada imatge.

Marta moltes gràcies per la teva visita!

COLÒNIES A TAMARIT – 2n

Els dies 7 i 8 de maig, una trentena d’alumnes de segon, acompanyats per quatre professors, van anar a la Finca Tamarit.

La pirata Puntamora i la seva tripulació va acceptar enrolar-los en una aventura contra les bruixes que viuen al castell de Tamarit.

Després de passar un munt de proves per demostrar la seva agilitat, la seva amistat i el seu valor, els van acceptar com a pirates.

A la nit, per celebrar-ho, van fer una festa pirata plena de balls i jocs molt divertits.

Al matí de dimarts, els van dur fins al seu vaixell petrificat. Hi van pujar i hi van enlairar la bandera pirata.

Després van anar a explorar el territori per aprendre coses sobre els animals i les plantes del riu Gaià i de la mar Mediterrània.

Finalment, i després d’acomiadar-nos de la Puntamora i la resta de pirates, vam tornar cap a casa… però l’esperit pirata no ens abandonarà mai!

JOCS FLORALS 2018

Amb motiu de la festivitat de sant Jordi, hem celebrat a l’escola els tradicionals Jocs Florals. Hem posat a prova la nostra creativitat i la nostra traça per fer dibuixos, poemes, mascotes verdes, contes, per resoldre enigmes literaris…

L’esforç que hi hem dedicat és l’eina que ens fa millorar!