GRAN EXPOSICIÓ DE TREBALLS DE SANT JORDI 2016

Com ja és tradició a la nostra escola, ahir dijous 22 d’abril, es va muntar una gran exposició de treballs i manualitats elaborats per tot l’alumnat del centre, perquè les famílies de l’escola contemplessin les originals i creatives manualitats de Sant Jordi, que els seus fills han confeccionat amb material reutilitzat.
També es van exposar les maquetes del “parc ideal”, dels alumnes de 2n de primària, treballs de l’àrea de medi, i  unes divertides maquetes d’esports, confeccionades per l’alumnat de tota la primària a l’àrea d’educació física. Alhora, es van exposar els textos i els dibuixos finalistes de dos certàmens que se celebren cada any a l’Escola La Bòbila: els V Jocs Florals de l’escola i  IV Concurs de Dibuix del centre.

aquí us deixem unes imatge!!