L’alumnat de 4t participa en l’activitat física per celebrar el dia mundial de la Salut!

El passat dijous 7 d’abril, com cada any, es va celebrar el dia Mundial de la Salut, per a remarcar l’aniversari de la fundació de l’Organització Mundial de la Salut, l’any 1948.

Cada any, se selecciona un tema que remarca prioritat en l’àrea de la salut pública. Enguany, el tema central d’aquesta jornada ha estat la diabetis.

Així doncs, el passat 7 de març al matí, l’alumnat de quart va realitzar una activitat de sensibilització i promoció de la salut sota el lema INFANT ACTIU=ADULT SALUDABLE. Per això, a la Plaça de l’Ajuntament de Cambrils, es va portar a terme una sessió d’activitat física aeròbica, consistent en uns exercicis d’escalfament, una sessió de ball i, posteriorment, estiraments per a culminar. A més, tot l’alumnat present va gaudir d’un snack saludable per a recuperar forces!

Aquesta activitat, dirigida i organitzada pel Departament de Salut Pública de l’Ajuntament de Cambrils, tenia com a objectiu proporcionar l’oportunitat i impulsar a aquests alumnes a involucrar-se en activitats que ens poden encaminar cap a una millor salut. Per a promoure’n la difusió i crear consciència, tot l’alumnat participant portava una samarreta vermella.

Aquí us deixem algunes imatges!

Conveni de pràctiques amb el Projecte Maragda!

Des del mes de març a l’escola tenim un alumne practicant del Projecte Maragda. Un projecte de servei d’inserció sociolaboral de persones amb discapacitat intel·lectual a l’empresa ordinària. L’empresa Cuina i Gestió, que gestiona el menjador escolar del nostre centre, col·labora amb aquest projecte . Des de l’escola i l’empresa de menjador, es valora molt positivament aquesta iniciativa ja que fomenta la integració i desenvolupa valors educatius positius.
Aquí us deixem la informació publicada a la revista “Cuinews” .

Captura 2