2005-2006

Conferència: L’ofici de músic

a càrrec de Gerard Quintana, ex-alumne del nostre institut.

Dia: 12/01/2006
Horaris: Dues xerrades 9:30-10:30 (per a 2n cicle d’ESO i 1r de Bat de l’optativa d’HM) i 11:00-12:00 (per 1r cicle d’ESO)
Lloc: Teatre Ignasi Bonnin de l’IES Jaume Vicens Vives (Girona)
Alumnat: ESO, i alumnat de 1r de Bat que cursa l’optativa de modalitat d’Història de la Música
Organitza: El Consell Català de la Música i la revista Enderrock dins la campanya El músic del mes.
Contingut: “El música del mes pretén difondre al centres educatius la tasca realitzada per una sèrie de professionals de la música del nostre país. Amb aquest projecte pretenem fer arribar la música popular als centres educatius tot ensenyant als alumnes de secundària el procés creatiu d’un músic. El treball en equip, la tolerància i la creativitat són, entre d’altres, alguns dels valors proposats ” (Consell Català de la Música)
dsc01814.JPG dsc01809.JPG dsc01837.JPG

Sortida a Barcelona: Visita al Liceu i Imax

Dia: 18/05/2006