per Jordi Vilamitjana i Marsà, de 1r B d’ESO

Aquests són uns vídeos d’animació musicals fets amb ordinador per Animusic que em semblen increïbles. A veure què en penseu vosaltres! Quin us agrada més?… Per què?…
Animusic 1
Animusic 2
Quant a Marta Orts i Alís
LLOC DE TREBALL: Professora de Música a l'IES Jaume Vicens Vives (Girona)
PERFIL PROFESSIONAL:Doctora en Filosofia i Ciències de l'Educació per la UNED (Programa de Doctorat: Innovació curricular, tecnològica i institucional). Titulada Superior en el Professorat de Piano i en el de Solfeig-Teoria de la Música pel Conservatori de Música del Liceu de Barcelona. Diplomada en el Professorat d'EGB en l'especialitat de Ciències Humanes per la UdG.
INTERESSOS PROFESSIONALS:
- La Música com a mitjà de comunicació, com a art i com a ciència.
- La Didàctica interdisciplinària
- Les TIC com a mitjà de comunicació i de difussió dels coneixements i com a eina al servei de l'aprenentatge.
Aquest article ha estat publicat en
1 ESO,
Audicions,
Instruments,
Intèrprets. Afegeix a les adreces d'interès l'
enllaç permanent.
Hola
Que xulo el 1r vídeo. Ja m’agradaria tocar així la guitarra!!
Bé, visca la música 🙂
A MI LA CANÇÓ QUE A MI M’HA AGRADAT MÉS HA SIGUT EL VIDEO 3 LA CANÇÓ “AQUA HARP”. La música és molt tranquila i això m’ha agradat molt.
Hola Marta!
Per fi he pogut comentar!
Dons a mi els que m’han agradat més són:
Future Retro
Pipe Dream
Cathedral Pictures
Qui hagi inventat això en deu saber d’informàtica! haha
Adeu!
Tots els vídeos, en general, estan molt i molt bé, però els que trobo més originals i més divertits són el primer i el cinquè. Són molt ben fets.
Marta, sóc en Jordi Vilamitjana Marsà de 1r ESO B. Me’ls he tornat a mirar tots i… uf! és difícil escollir, però de tots els vídeos en triaria dos: el Pipe Dream i Gyro drums, però el millor per mi d’aquests dos és el Gyro drums ja que estan en un lloc indefinit, a mi la percussió m’encanta i perquè és molt complicat fer tots aquests sons amb diferents instruments de PERCUSSIÓ.
Hola Marta!!!
Em sembla que aquests vídeos estaran molt ben fets però els escoltaré quan finalitzi els exàmens.
Fins aviat.
Hola!
Bé, em semblen una pasada tots aquets vídeos perque porten molta feina. En general només hi ha un comentari negatiu que és que em sembla que a aquesta gent els agrada massa els llums i els làssers que fan sons. No és que no m’agradi, sinó que ho han repetit massa.
En general, m’han agradat més els videos Animusic 1 que els Animusic 2.
D’Animusic 1, els videos que més m’han agradat són: “Future retro”, perque ha sigut el primer i m’ha impresionat i perque m’ha agradat la guitarra verda aquella; “Stick figures”, perque la melodia m’ha agradat; i “Pipe dream” perquè m’ha impresionat la manera de fer música. El que menys m’ha agradat ha sigut “Aqua harp” perque era molt repetitiu i les coses aquelles semblaven que es perseguien i m’han marejat.
D’Animusic 2, els videos que més m’han agradat són: “Pogo sticks” perque era divertit veure moure’s els instruments; “Pipe dream 2”, per la mateixa raò que l’1; i “Fiber bundles”, perque el sò dels intruments i els làssers era xulo.
Els que menys m’han agradat són: “Starship groove”, perque em sembla que posant aquelles coses que semblaven humanes perd la gràcia; i “Gyro drums”, perque han posat masses coses al final.
Finalment, si haig de triar un vídeo d’entre tots, trio “Pipe dream 1”.
Hola!
A mi m’han agradat els dos vídeos de “Pipe dream” perquè aquelles màquines han de tenir molta cordinació perquè si fallen ja no queda bé. També m’agradat el “Future retro” perquè trobo que aquella guitarra és molt xula.
Doncs, adéu!
Hola Marta,
M’ha deixat bocabadat quan ho he vist. Això és increïble! Estan super ben fets, tots i cadascun d’aquests vídeos. Els gràfics són extraodinaris i la música és fascinant! No havia sentit mai res igual.
Bé, aquí estan els meus vots per els 15 vídeos d’Animusic:
8 points go to… 5.Pipe Dream.
10 points go to… 6.Acoustic curves.
And finally, James Sagel’s 12 points go to… 1.Future Retro.
No he posat els punts de l’1 al 8, perquè seria massa feina. Bé està clar que el Future Retro és el que m’ha agradat més, especialment per la música. És una d’aquelles cançons que se’t queda gravada a la memòria i l’estàs cantant tot el dia. Fantàstic.
Ara toca la crítica negativa. Jo crec que si la música del futur és així, ho tenim ben negre. Per molt bé que estigui, no té gràcia la música si és robòtica com ho és aquesta. I la lletra? Ha desaparegut? Jo crec que un dels grans plaers de la música és poder-la cantar.
Gràcies per penjar l’article.
Hola,
a mi el vídeo que més m’ha agradat ha sigut el vídeo 3 (Aqua Harp). M’ha agradat molt l’idea de que dues gotes d’aigua toquin l’arpa. A més és un vídeo molt tranquil.
Però tots estan molt bé !
Hola Marta!
A mi, el que més m’ha agradat ha sigut el “Pipe Dream 2” perquè és molt sobtant veure totes les boles tocant els instruments. A a més a més, no hi ha cap bola que vagi “suelta” per allà, sinó que totes tenen ja una trajectoria a seguir.
Adéu!!
Hola Marta!
Ostres, quina passada aquests vídeos, són impresionants!
Només m’he mirat els “Animusic 1”, i el que més m’ha agradat ha estat el Vídeo 3: “Aqua Harp”.
Però el que m’ha semblat espectacular i divertit alhora ha estat el Vídeo 5: “Pipe Dream”, com unes pilotes de tenis poden arribar a fer una música tan agradable!?!
Adéu.
Hola Marta,
el bloc per fi funciona correctament.
Els vídeos, fets amb Maya ( el programa d’animaciò 3D amb el qual aquest video està fet), està ben realitzat, però hi ha una descordinació al “Future Retro” quan el robot toca els plats, ja que en aquell instant els plats no estan sonant.
Però en genaral estan molt bé.
Hola Marta.
Uau, quina passada Marta. Sincerament, em va agradar tots, i a més a més em relaxar !!!!!!
Però els que més em van agradar van ser “Future retor” i “Pipe dream”
Adéu