Segona fase d’admissió a CFGM de Jardineria i Floristeria

Per poder matricular-se per aquest Curs 18/19 a Cicles Formatius de Jardineria i Floristeria al nostre Centre s’ha de seguir el procediment que s’indica en aquest enllaç: http://queestudiar.gencat.cat/es/preinscripcio/estudis/fp-gm/segona-fase-admissio/

Recuerdeu que s’ha de presentar la sol·licitud de preinscripció els dies 5 i 6 de setembre.

Els nostres alumnes del CFGM Jardineria visiten Girona per veure “Temps de Flors”

Dimecres dia 16 de maig, els nostres alumnes del Cicle Formatiu de Jardineria i Floristeria, van anar a Girona per veure “Temps de Flors”. Una jornada en què van poder gaudir de les exposicions florals així com també de monuments, patis i jardins, els quals van poder fotografiar per poder participar en un concurs.

Projecte de col·laboració amb la Llar d’Infants “El Petit Trenet”

Durant aquest curs, el nostre Centre ha fet un Projecte de col·laboració amb la Llar d’Infants El Petit Trenet” de Calafell.

Es tracta de fer manteniment i neteja del jardí, plantació d’un hort i disseny i construcció d’un camí sensorial perquè els més petits puguin gaudir i diferenciar entre textures diferents (sorra, gespa artificial, pedra de riu, fusta, …).