QUI SOM?

Els ciutadans de Segur de Calafell després de 10 anys de reivindicar i demanar un centre de secundària aconsegueixen per fi que al juny del 2007 s’iniciï el procés de matriculació al CEIP Mossèn Cinto (tornem a agrair la seva col·laboració) del nou centre IES Segur de Calafell.

Les obres provisionals comencen en un terreny cedit per l’Ajuntament al C/ Repòs 41-B al costat de les instal·lacions esportives del club de tennis Sant Miquel (agraïm la seva col·laboració).

Durant aquest darrers anys hem tingut una mitjana de 320 alumnes i uns 30 professors/res ( aproximadament 80 alumnes per nivell)

Van confirmar que les obres de la construcció de l’edifici definitiu de l’Institut La Talaia començarien en el primer trimestre del curs acadèmic 2014/15. L’empresa pública GISA ha resolt el concurs per seleccionar un projecte bàsic (el guanyador ha estat l’arquitecte Esteve Puigdengolas) . i segons previsions podrem marxar al segon trimestyre del curs 2015/16.

Paral·lelament en el curs 2014/15 gràcies a l’interès i disponibiltat de l’Ajuntament de Calafell, hem treballat conjuntament per demanar el CFGM de Jardineria i Floristeria i a mitjans de març s’ens ha autoritzat pel curs 2015/16.

Les classes s’impartiran en un altre edifici amb terrenys, al carrer comte Gómez de Urbaneja (antic Club Bonavista)