FORMACIÓ

Aquest curs escolar oferim des de Integra – Centre referència diferents tallers pràctics i cursos presencials i/o semipresencials. Aquests cursos i/o tallers van dirigits al professionals del món de l’educació.

L’objectiu principal és donar resposta a diversitat tant complexa que ens trobem en el dia a dia a les aules en el marc de l’escola inclusiva.

Els cursos i tallers que oferim són:

• Com abordar les dificultats de regulació de comportament a l’aula. Estratègies d’intervenció (15h curs presencial). Inici 22 de gener.
  • Principals estratègies educatives per a alumnes amb TEA (15h curs semipresencial). Inici  26 de febrer.
  • Estimulació sensorials per a infants (10h taller). Inici 26 de març.
  • Pràctiques inclusives a l’aula (15h curs semipresencial). Inici 30 d’abril.
  • L’ús de suports visuals per a la participació i l’aprenentatge de tot l’alumnat (10h taller). Inici maig.

Per més informació sobre objectius, continguts, dates, horaris… dels cursos i/o tallers podeu consultar la pestanya de formació.Tots els cursos i els tallers  tenen la inscripció oberta. El nombre de places és limitat.  Apunta’t, no et quedis sense plaça!