ENS EXPLIQUEN UN CONTE EN JAPONÈS A I3

Durant aquest trimestre hem presentat l’artista “Yayoi Kusama”, hem après moltes coses sobre ella i hem conegut algunes de les seves obres més importants. Fins i tot, ens hem atrevit a representar-les!

Al llarg de la presentació d’aquest nou projecte vam descobrir que Yayoi Kusama és japonesa i vam aprofitar per buscar i situar Japó en un globus terraqüi. Quina sorpresa al descobrir que la mama d’un infant també va néixer a Japó! Ens va portar un conte en aquesta llengua, però cap de nosaltres sabíem llegir-lo perquè les grafies no són com les nostres…així que vam convidar a la Chisa i ens va explicar un conte en japonès! A més a més, ens va portar una gran sorpresa: El nostre nom escrit en aquest idioma!

Moltes gràcies Chisa!!!

Joc perdut EI5

Els infants de EI5 vam poder gaudir d’un matí participant de l’espectacle “El joc perdut”. Vam anar al parc davant la biblioteca, estàvem molt emocionats! Vam veure infants d’altres escoles i ens ho vam passar d’allò més bé: vam jugar, vam cantar i vam ballar! També vam veure animals fantàstics passant per tot el parc sortits dels somnis de la protagonista de l’espectacle. Després de buscar i buscar vam descobrir quin era el veritable joc perdut: l’amistat! Vam tornar a l’escola feliços d’haver trobat el joc perdut i després d’haver viscut un matí ple d’aventures.

Feu clic a la imatge per veure com ens ho vam passar de principi a fi!