Club de lectura
–6 de maig 2011 a la BPRV-
Un grup d’ alumnes de 2n d’ESO ha estat convidat a la BPRV per compartir l’experiència lectora de Frankenstein, de Mary W. Shelley*. La sessió ha estat dinamitzada per Mon Mas.
A través del discurs i amb l’ajut d’uns llapissos els alumnes han creat un ésser imaginari. Per un moment han ostentat el poder creador d’en Víctor Frankenstein i han plasmat al paper la seva criatura; amb tants creadors (“demiourgoi”) el debat ha estat molt engrescador!
Hem llegit:
*Mary W. Shelley,Frankenstein. Versión de David Monserrat. Almadraba Editorial (Colección Kalafate)

Va estar bé ,es fa fer entretingut l’hora es va passar molt rapid
Em va agrada molt perquè vam fer jocs i ens vam perdre classe i ens vam divertir molt
A mi m’ha agradat molt aquesta lectura i recomano la lectura perquè és molt bonica.
Va ser molt original la manera en què van fer la xarrada
Va ser una bona sortida ja que vam sortir de L’IES una estona,i a més va ser entretinguda…ho millor va ser que vam perdre una hora de clase.
Va ser una visita molt divertida i diferent.
m’ja agradat la sortida pero no la foto
Ens va agrada molt perquè ens va semblar molt interessant i vam fer uns dibuxos i ens van fer explicar com era el nostre dibuix.
Aquesta sortida va ser molt entretinguda,vam fer uns dibuixos on hi representàvem com ens imaginàvem el MONSTRE de Frankestein. La Mon ens va proposar una activitat:inventar el nostre propi monstre com si haguéssim tingut la mateixa oportunitat que Frankestein.
va ser una mica avorrit, però l’activitat dins del que cap va ser entretinguda.
L’ únic que va ser molt llarga i tota l’estona era el mateix.