A partir de la pel·lícula El libro de Eli , que hem vist a classe, hem proposat als alumnes de 3r B d’ESO emular la gesta del protagonista i salvar un llibre de l’oblit.
Per tenir èxit necessitarem informació, memòria i imaginació; la feina és complicada i cal prendre decisions:
- L’alumne/a haurà de fer una petita enquesta a 10 persones que ell/ella consideri que el poden aconsellar en la selecció del llibre.
- Després decidirà quin llibre tria i ens el presentarà en aquest bloc; tot argumentant la seva elecció.
- Lectura del llibre.
- Tertúlia per compartir les nostres opinions i sensacions envers la lectura.
- Presentació de la nostra feina: punt de llibre, lectura del millor fragment, dibuix…
- La classe triarà un sol llibre dels presentats per introduir-lo a la motxilla d’Eli i salvar-lo de l’oblit ( ara que hem multiplicat per 20 les ganes de llegir-lo, la biblioteca de l’Institut comprarà un exemplar per deixar-lo en préstec)
Molt bona iniciativa! Felicitats!
jo estic fent aquesta activitat i m’agrada.
No m’agrada molt llegir i tampoc tinc cap llibre que m’agradi molt però, aquesta activitat és divertida i entretinguda!!!
jo he agafat com el llibre que salvaria Ausländer, que és un llibre sobre nazis i jueus , ambientat en el 1941. M’agrada perquè és una història de cultura antiga i aquestes m’agraden molt.
Jo salvaria el llibre de Memories d’Idhun: La resistència, que és un llibre de fantasia. És un llibre que m’hi he capficat molt en la història. I per això m’agrada.
A mi m’agradaria salvar el llibre de La traïdora perque penso que és un llibre molt interessant de llegir: molt entretingut, divertit…
la activitat està molt bè hi triat el llibre l’Alcorà per la meva religió!