Des de la biblioteca volem fomentar la creativitat dels nostres alumnes; tots som lectors però també podem esdevenir escriptors, il.lustradors, fotògrafs, enquadernadors….per un dia. Només ens cal una invitació engrescadora que estimuli les nostres capacitats.
En aquest bloc obrirem un Taller de creativitat amb propostes originals i altres a imitació de bones pràctiques ja experimentades.
Iniciem aquest espai amb una adaptació de l’àlbum il.lustrat Imagina’t un lloc, de Sarah L. Thomson i il.lustració de Rob Gonsalves, de l’editorial Juventut.
Hem presentat l’àlbum als nostres alumnes de 1r d’ESO i els hem convidat a imaginar-se un lloc irreal. En aquesta presentació Google podeu gaudir del resultat del seu treball.