Vikings. Projecte a 2n ESO.

Al llarg del mes de desembre els alumnes de 2n D han realitzat un projecte interdisciplinari a les hores B d’anglès. Han tingut l’oportunitat de treballar continguts d’història en llengua anglesa. El producte final consistia en la creació d’un avatar o personatge virtual basat en tota la informació recollida al llarg del projecte.

Per la realització d’aquest projecte s’han triat vídeos i materials de la BBC especialment adaptats per a nois d’aquestes edats. Es tracta de materials multimèdia de diferents tipus: jocs, webquests i vídeos. Aquí teniu una petita mostra:

Solution preparation. Una pràctica de química

Solution preparation és una activitat CLIL de química adreçada a alumnes de 3r ESO. Adjuntem un enllaç al vídeo de youtube que es va  projectar a classe per introduir el tema i també un enllaç a quizlet  creat per la professora Aïda Galitó per practicar el vocabulari del vídeo.

Nou curs acadèmic. Centre GEP de 3r any.

Engeguem aquest nou curs amb molta il·lusió i com a centre GEP de 3r any. Els nostres objectius són força ambiciosos i s’estenen a gran part dels departaments didàctics del nostre institut. Aconseguim, d’aquesta manera, assolir i consolidar una estructura de centre amb diferents matèries impartides en anglès en tots els nivells de l’ESO: Matemàtiques, Física, Educació física, Visual i Plàstica….

Minimalists

Activitat de role play en la que els alumnes defensen diferents punts de vista envers el tema de consumisme. Es planteja una situació hipòtetica, un sopar d’empresa a casa d’un minimalista on els alumnes adopten diferents identitats :l’amfitrió o minimalista, el director de la companyia, i 2 treballadors de la mateixa d’empresa. Hem treballat aquesta activitat oral amb alumnes de 2n de batxillerat amb l’ajut de la nostra language assistant.

Our new language assistant: Tenneil Dittmer

My name is Tenneil and I am an English Language Assistant for the Spanish Ministry of Education, Culture and Sport at IES Sant Quirze. I am a native English speaker from the United States and I assist teachers and students inside the classroom with English speaking and listening activities, as well as give them insight into American culture. I am from the small town of Hannibal, in the centrally-located state of Missouri. Hannibal sits along the Mississippi River and is most widely known as the hometown of one of America´s great authors, Mark Twain. In fact, The Adventures of Tom Sawyer was set in Hannibal and many of the sites described in the book can be visited today.

Prior to arriving in Spain and beginning work with the ministry, I was a certified Special Education Teacher and taught at the public middle school in Hannibal. I received my degree in Special Education from the University of Missouri in 2015. I hope that my knowledge and teaching experience is beneficial in advancing the English language skills of the students at IES.

Centre GEP de segon any

Comencem de nou el curs amb sessions de formació als SSTT de Sabadell. La sessió d’avui ha estat realment engrescadora. Per davant tenim el gran repte de donar resposta a les necessitats dels nostres alumnes i intentar consolidar una estructura flexible i alhora prou estable per seguir impartint àrees no lingüístiques en anglès.