Minimalists

Activitat de role play en la que els alumnes defensen diferents punts de vista envers el tema de consumisme. Es planteja una situació hipòtetica, un sopar d’empresa a casa d’un minimalista on els alumnes adopten diferents identitats :l’amfitrió o minimalista, el director de la companyia, i 2 treballadors de la mateixa d’empresa. Hem treballat aquesta activitat oral amb alumnes de 2n de batxillerat amb l’ajut de la nostra language assistant.

Our new language assistant: Tenneil Dittmer

My name is Tenneil and I am an English Language Assistant for the Spanish Ministry of Education, Culture and Sport at IES Sant Quirze. I am a native English speaker from the United States and I assist teachers and students inside the classroom with English speaking and listening activities, as well as give them insight into American culture. I am from the small town of Hannibal, in the centrally-located state of Missouri. Hannibal sits along the Mississippi River and is most widely known as the hometown of one of America´s great authors, Mark Twain. In fact, The Adventures of Tom Sawyer was set in Hannibal and many of the sites described in the book can be visited today.

Prior to arriving in Spain and beginning work with the ministry, I was a certified Special Education Teacher and taught at the public middle school in Hannibal. I received my degree in Special Education from the University of Missouri in 2015. I hope that my knowledge and teaching experience is beneficial in advancing the English language skills of the students at IES.

Centre GEP de segon any

Comencem de nou el curs amb sessions de formació als SSTT de Sabadell. La sessió d’avui ha estat realment engrescadora. Per davant tenim el gran repte de donar resposta a les necessitats dels nostres alumnes i intentar consolidar una estructura flexible i alhora prou estable per seguir impartint àrees no lingüístiques en anglès.

Reporters 4t ESO

Blocs Erasmus + dissenyats per grups de reporters d’alumnes de 4t ESO

Dos grups d’alumnes de 4t ESO han esdevingut ‘reporters’ del nostre projecte de recerca. La seva feina consisteix en la elaboració de dos blocs: Efficient Energy Transport i Climate Refugees. Aquests són els temes que al llarg d’aquest curs es treballen conjuntament amb altres socis europeus: Sandown Bay Academy (Isle of Wight) i Giordano Bruno (Peruggia).

https://tdrconjunt.blogspot.com.es/
http://tdrbloc22016.blogspot.com.es/
https://researchprojectisq.blogspot.com.es/

Climate Refugees

Climate Refugees

Aquesta és una unitat elaborada al llarg del curs de formació per a centres GEP de primer any.  Al llarg del mesos de febrer i març els alumnes de 4t ESO treballaran el tema de Climate Refugees a les hores B de l’assignatura de llengua anglesa. Tan sols recordar-vos que aquest és el bloc temàtic que treballem dins el projecte Erasmus K2 anomenat ECO (Environment as an Opportunity). Aquest tema es coordina amb l’escola italiana Giordano Bruno a Peruggia.

Villardeciervos School Trip. Previous Experiences

This is the URL of the official blog of the Ceam where our students together have been writing different entries about our stay and experiences in Villardeciervos. Don’t miss it and have a look!

http://ceamvciervossemana.blogspot.com.es/

And these are our students’ blogs:

http://villardeciervosproject.blogspot.com.es/

http://villardeciervos2.blogspot.com.es/

http://spacesbetweendeers.blogspot.com.es/

http://zamoracatalonia.blogspot.com.es/

http://villadeciervostrip.blogspot.com.es/

http://villadeciervos.blogspot.com.es