L’avaluació d’aquesta unitat serà la suma de:
- Autoavaluació del debat-joc de rol. L’autoavaluació del debat ha de tenir un pes important a causa del protagonisme que té en la unitat de programació
- Elaboració d’un text: Quin tipus de turisme volem al Camp de Tarragona?
Autoavaluació debat: Quin turisme volem al camp de Tarragona?
Alumne:
Personatge:
- Valora cadascun dels grans apartats amb una de les qualificacions de sota.
- Les preguntes et poden ajudar a concretar l’autoavaluació
- Nivell aconseguit: molt bo, bo, acceptable, fluix, molt fluix
1. Preparació personal:
- Has aconseguit explicitar la postura del teu personatge?
- Has buscat informació que et permetés defensar correctament la postura del personatge?
2.Preparació en grup:
- El grup ha sabut posar-se d’acord en la seva postura col·lectiva?
- El grup s’ha sabut organitzar?
3. Qualitat de la informació aportada:
- Quin tipus de raons has aportat per justificar el punt de vista del personatge? (Científiques, Personals, Ideològiques, …)
- Les raons que has utilitzat són fortes i ben fonamentades?
4. Nivell de participació:
- Has sabut adoptar el punt de vista del personatge d’una manera coherent?
- Has sabut trobar justificacions a les objeccions d’altres punts de vista?
- Has utilitzat adequadament el lèxic específic?
5. Grau de satisfacció final:
Valoració global numèrica:
Comentari:
Text: Quin tipus de turisme volem al Camp de Tarragona?
Elaboració d’un text extens que justifiqui l’opinió que l’alumne s’ha format respecte de la pregunta que serveix d’enunciat a la unitat lectiva:
- Els criteris de correcció que s’han d’aplicar són:
- Es contesta la pregunta d’estudi?
- El text està complet?
- El text està ordenat?
- S’adequa als coneixements apresos?
- La postura que l’alumne pren i defensa Està prou justificada?
- Es destaquen les idees més importants a manera de síntesi que relacionin l’evolució del paisatge amb el creixement econòmic?
- Apareix el concepte d’ordenació del territori? I el de conservació del paisatge? I el de creixement sostenible?
- Es proposen alternatives d’evolució del paisatge?