QUÈ US SEMBLA SI FEM UNA MONA?

BON DIA NENS I NENES I FAMÍLIES

ARA QUE VE SETMANA SANTA,QUÈ US SEMBLA SI FEM UNA MONA?

• INGREDIENTS:
  • PA DE PESSIC DE  2 NIVELLS.
  • MELMELADA.
  • FRUITA CONFITADA.
  • XOCOLATA EN DIVERSES FORMES:FIGURES,OUS,PER FONDRE,BOLES…
  • AMETLLES TRINXADES.
  • PLOMES.                                                                                                                                            … I MOLTA IL·LUSIÓ.

ELABORACIÓ DE LA MONA                                                                                  PODRIEM DIR-VOS PAS A PAS COM DECORAR AQUESTA MONA,PERÒ ENS HA SEMBLAT MOLT MÉS ADIENT PROPOSAR-VOS EL SEGÜENT…QUE CORRI LA IMAGINACIÓ!!! SEGUR QUE DEIXEU AQUESTS INGREDIENTS ALS NENS,ELLS SERAN CAPAÇOS DE FER VERITABLES OBRES D’ART CULINÀRIES.                              JA HO SABEU,AQUESTA VEGADA ELS NENS FAN DE XEFS I VOSALTRES DELS SEUS “PINXES”.                                                                                                                                          US ANIMEU?

Pastel de chocolate para «Mona de pascua» – Manualidades faciles

BON PROFIT!

Si voleu fer una foto de la vostra mona la podreu enviar a l’adreça de l’escola a8020127@xtec.cat  i nosaltres intentarem fer un muntatge de totes les mones i penjar-les al bloc.  Si alguna família té algun dubte o voleu comentar algun aspecte a la tutora del vostre/a fill o filla també ho podeu fer a través del correu de l’escola.

BONA SETMANA SANTA I ENS RETROBEM EL DIA 14 D’ABRIL!