JA FEM P3!!!

Els nens i nenes de P3 ja portem uns dies anant a l’escola, cada dia venim més contents, ens agrada molt jugar al sorral i amb les joguines de la classe. Ens anem coneixent i anem aprenent cada dies més coses!!!

També hem triat el nom de la classe, entre tots els animals del Món…Serem els elefants i els pingüins!

P3 A som la classe dels elefants.

P3 B som la classe dels pingüins.

Aquest dies d’adaptació ens ho hem passat molt bé, hem jugat plegats a fer construccions, a la cuineta,  a puzles, fent de metges i metgesses…Ja passem llista a veure qui ha vingut a l’escola i anem coneixent els nom dels companys i companyes, cada vegada ens agrada més venir a l’escola per jugar i  passar-ho molt bé!