Arriba la tardor

Amb l’arribada a la tardor els alumnes de 5è hem fet una activitat al pati de l’escola.

A cada classe hem fet quatre grups i hem anant fent les activitats que hi havia a cada parada.

En una calia fer una  una enorme “Rosa dels Vents”, al començament ens ha costat una mica pensar com farien els angles correctament, però finalment hem trobat com fer-ho i penso que ens ha quedat força bé.

La següent activitat era mesura l’ombra d’un pal per veure com anava variant l’ombra. No hem tingut gaire bona sort, avui el Sol no ha sortit gaire. Però ens han quedat ganes de tornar a provar-ho en una altra ocasió.

La tercera activitat que hem trobat ha estat fer una escala de les distancies dels planetes i el Sol.

Finalment  hem representat els diàmetres dels planetes del Sistema Solar, fent proporcions. Així la Terra i els demés planetes s’han convertit en pilotes de ping-pong, de futbol,..