Sortida a Cardona

La setmana passada vam visitar la muntanya de sal de Cardona i el seu castell. Va ser molt interessant i vam poder conèixer una mica més la història de Cardona, les seves mines i la importància de la sal al llarg de la història.
Si cliqueu a la foto podreu veure més imatges.

Muntanya de sal(7)

SORTIDA ALS ESTUDIS DE TV3

Avui els alumnes de 5è hem anat a visitar els estudis de TV3 a Sant Joan Despí. Ens han explicat que la primera emissió que van fer va ser a l’any 1983 i que des de llavors els estudis no han parat de créixer. A més, hem pogut veure el plató dels informatius, una sala de control d’esports, el plató de l'”Oh Happy  Day” i del programa “Divendres”. Després hem anat a dinar al Parc Torreblanca i com que els temps ens ha acompanyat ens hem divertit jugant i visitant el parc.

Si cliqueu a la imatge podreu veure més fotos de la sortida!

fgdfgd

CANTÀNIA 2017

Resultat d'imatges de cantania la nitJa fa uns dies que hem començat a preparar la Cantània d’aquest curs i tenim molta feina. Per tal que pugueu anar treballant des de casa ja podeu accedir a els vídeos i enllaços de les cançons i les coreografies a la pestanya Cantània.

Benvinguts al bloc dels alumnes de 5è

Benvinguts un any més a la millor de les aventures!

Tots junts tenim per davant un nou curs i, per tant, una nova oportunitat d’aprendre i treballar junts fent realitat tots els nostres projectes i il·lusions.

Endavant i bon curs a tots i totes!

Publicat dins de General | 1 comentari