Setmana Cultural 2021

Les i els alumnes de 5è, durant la setmana cultural hem realitzat diferents activitats molt divertides.

Hem fet la construcció de 3 maquetes: connectant amb l’origen de l’escola, connectant amb el present, l’escola actual, i connectant amb el futur, com ens agradaria l’escola en un futur. Tot i que encara les hem d’acabar i estàn en procés d’elaboració, ens ha agradat molt realitzar les construccions de les diferents escoles. Al llarg d’aquesta setmana us les ensenyarem!

També hem tingut la visita d’antics alumnes a les aules de cinquè. Prèviament ens vam preparar quines preguntes els hi faríem, per estar ben preparats/des.

I d’altres activitats molt entretingudes i divertides. Aquí en podeu veure un exemple. Feu clic al botó del borrador i podreu veure tot el que hem fet.