Celebrem la Festa Major de l’Escola Bages!

El passat dimecres dia 20 de maig vam celebrar la Festa Major de l’Escola. Va ser un dia molt complet, on els infants vam poder gaudir de moltíssimes activitats diferents que ara us expliquem.

Abans que arribés el dia, vam preparar la nostra pròpia samarreta per anar tot l’alumnat de tercer igual.

Un cop vam arribar el dimecres a l’escola, vam escoltar el pregó de la Festa Major i seguidament ens vam preparar el nostre esmorzar; vam preparar entrepans de pa amb tomàquet i pernil dolç o formatge.

Un cop ja vam tenir l’entrepà fet, vam participar en una caminada popular que vam fer tota l’escola fins al parc de Can Font. Un cop allà, vam menjar-nos l’entrepà que nosaltres mateixos havíem fet i vam jugar una estona.

 

 

 

 

A la tarda, vam fer cinema i vam menjar crispetes. Un cop van arribar les famílies, hi va haver una classe de zumba i, finalment, van venir els Tirallongues, els castellers de Manresa, a fer-nos una exhibició.

 

 

 

 

Va ser una jornada lúdica magnífica, on totes i tots ens ho vam passar molt bé!

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.