4t setmana del 3r trimestre

Bon dia, nens i nenes de primer!

Com sempre, primer trobareu informació important de l’actualitat de la classe i més endavant la programació d’activitats per aquesta setmana.

Dictat dibuixat: No podem començar la setmana sense veure la resolució del dictat de castellà de la setmana passada! A continuació trobareu el dibuix que vam fer servir per fer el dictat i després podreu veure els vostres, ho vau fer molt bé!

Dictado dibujado 1º

Recull de dades del temps :Ja heu pogut iniciar l’enregistrament de dades a la graella del temps? Si la vau poder començar, ens podeu fer arribar una foto. Si encara no l’heu pogut començar, us animem que no perdeu l’oportunitat, ja que més endavant analitzarem i farem activitats fent servir la nostra graella. Recordeu que per fer-ho bé hem d’omplir les dades a la mateixa hora del dia!

Recordatori diari: Us recordem que heu d’anar enregistrant al vostre diari tot allò important que visqueu durant el confinament. Recordeu que ha de ser un recull de les feines, els dibuixos o fets que us puguin succeir i us semblin interessants. Ja són molts alumnes que han començat i ens han fet arribar les seves primeres pàgines. Aquest diari sempre serà especial per a vosaltres.

Videotrucada: Com bé ja sabeu, aquest mateix divendres 8 farem una videotrucada amb tota la classe i ens podrem veure tots després de molts dies! Ara, farem un petit repàs informatiu de tot el que hem de saber per fer la videotrucada correctament:

  • Trobareu un correu amb una invitació per poder participar en la videotrucada on haureu de clicar en l’enllaç en el moment en que aquesta comenci. 
  • La classe de 1rA començarà a les 10 i la classe de 1rB a les 11. Es recomana que 5 minuts abans comenceu a entrar a la videotrucada.
  • La durara de la videotrucada serà d’aproximadament 50 minuts. 
  • Com que som molts a classe, els mestres de vegades gestionaran els micros per tal de que tots puguin participar, haurem d’escoltar i espera el torn de paraula.
  • Us proposem que prepareu preguntes pels vostres companys per fer durant la videotrucada!

Per poder veure a tots els companys de classe a la vegada, hem de descarregar l’extensió Google Meet Grid View que trobareu en el següent enllaç: https://chrome.google.com/webstore/detail/google-meet-grid-view/bjkegbgpfgpikgkfidhcihhiflbjgfic

Una vegada instal·leu l’extensió, ja estareu preparats per la videotrucada i no haurem de fer res més que clicar en l’enllaç que us hem fet arribar per correu.

Globus per divendres: Aquest divendres, trobareu una activitat plàstica per fer pilotes de malabars i necessitareu globus. Us volem avisar amb temps perquè en pugueu aconseguir pel divendres.

PER MOLTS ANYS ALEJANDRO!

Ahir diumenge dia 3 va ser l’aniversari de l’Alejandro. Et fem arribar una forta abraçada i esperem que hagi estat un dia molt especial! Moltes felicitats per aquests set anys!

 

DILLUNS,4

Avui és dilluns, 4 de maig i, per començar la setmana, us proposem una activitat sobre els mesos de l’any.

Fa poc que vam canviar de mes, però te’n recordes de tots els mesos de l’any?
Fitxa: Quin mes és?

Si no podeu escriure dins del format pdf, ens podeu enviar les respostes en un full.

AcTRIvitats: El Pati d‘en Pau (1):

Envia’ns pel correu del curs les teves solucions a aquest repte matemàtic.

Activitat optativa: 3a setmana concurs matemàtiques

Bmath (15 minuts diaris)

DIMARTS, 5

Avui dimarts 5 de maig és el dia mundial de l’asma. L’asma és un problema de salut que dificulta la respiració. Afecta a molts infants i comença quan els pulmons s’inflen i s’omplen de mucositat. Aquesta malaltia no és semblant al coronavirus però afecta principalment a la mateixa part del cos, els nostres pulmons. 

En el següent enllaç trobareu més informació per poder llegir amb els pares, si en voleu saber més: https://www.diainternacionalde.com/ficha/dia-mundial-del-asma

A continuació, trobareu un vídeo molt interessant on podem conèixer una mica més, el protagonista principal d’aquestes darreres setmanes: https://www.ccma.cat/tv3/super3/infok/infok-26022020/video/6032280/
Ara que en tenim molta més informació sobre el coronavirus, us proposem llegir aquest conte, que trobareu al següent enllaç: https://es.liveworksheets.com/worksheets/es/Ciencias_de_la_Naturaleza/Coronavirus/Hoola_os54799ok

Ens agradaria que ens envieu un text on ens expliqueu tot allò que heu après avui o com a mínim el que us ha semblat més interessant. També ens podeu llegir el vostre text una vegada l’hagueu acabat per compartir-ho amb nosaltres. 

Bmath (15 minuts diaris)

DIMECRES, 6

Avui és dimecres, 6 de maig. Us proposem una activitat d’anglès on treballarem el temps! Per accedir a l’activitat, només haurem d’anar a l’àrea d’angles.

 AcTRIvitats: El Pati d‘en Pau (2): 

Bmath (15 minuts diaris)

DIJOUS, 7 Avui és dijous 7 de maig i us volem presentar una activitat molt divertida! Després de llegir molts contes i moltes històries, de ben segur que ens agradaria ser nosaltres els protagonistes o escollir qui ho són. A continuació trobareu els contes bojos! Podeu escollir tants com vulgueu i podeu escriure o llegir quin conte us ha agradat més dels que us han sortit.

Contes bojos: http://win.memcat.org/infantil/contesb/index.html (ens poden enviar el conte que els ha sortit) Si us ha agradat, recordeu que en podeu fer més qualsevol dia que us vingui de gust i compartir-lo amb nosaltres. 

Ara continuarem serem nosaltres els protagonistes! Us hem preparat un seguit de frases que parlen dels nens i nenes de la classe, les hem d’intentar llegir i procurar anar seguint la narració de les mateixes (hem d’activar l’àudio que es troba a baix a la dreta de la pàgina). Podem repetir l’exercici tantes vegades com necessitem. Una vegada hem acabat, us proposem que en creeu noves frases diferents de les que hi havia a l’activitat i ens les podeu enviar. 

 CATALÀ:

 Frases dels nens i nenes de 1r A

 Frases dels nens i nenes de 1r B

ACTIVITAT OPTATIVA: bmatheroes 6 – Les formes de l’aire  (a les 18:00 h).

Enllaç al directe

Enllaç als materials que necessitarem

Bmath (15 minuts diaris) 

DIVENDRES, 8

Avui és divendres 8 i us proposem fer una activitat plàstica on posarem en pràctica la nostra habilitat i coordinació: Farem pilotes de malabars!

Fem Pilotes de Malabars

MATEMÀTIQUES:

AcTRIvitats: El Pati d‘en Pau (3):

Bmath (15 minuts diaris)

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *