Al nostre Institut escola hi ha 25 alumnes que participen en l’activitat de natació. Els dimecres a la tarda , amb un autobús, es desplacen fins a la piscina coberta de Móra d’Ebre juntament amb les seves monitores, la Marta i l’Eva. Tots sabem que aquest esport és molt beneficiós per enfortir musculatura i reforçar el creixement.
Esperem que gaudeixin de l’activitat!!
-
L’hora que veus és l’hora que vius…..
Quin és dia que veus? Doncs és el dia que vius…….
Enllaços
-
Articles recents
Enllaços
Meta
Comentaris recents
Arxius
Categories
