Ahir , 14 alumnes de Cicle Superior vam sortir a Gandesa per tal de participar a la Trobada del Pla Català de l’esport a l’escola que s’organitza per les escoles de primària. Durant tot el matí van estar practicant difertents esports, entre ells l’hoquei, el touch, aeròbic, btt…
Tot i la calor que feia , s’ho van passar d’allò més bé.
-
L’hora que veus és l’hora que vius…..
Quin és dia que veus? Doncs és el dia que vius…….
Enllaços
-
Articles recents
Enllaços
Meta
Comentaris recents
Arxius
Categories
