SEMINARI DE BIBLIOTEQUES ESCOLARS DE LA RIBERA AL NOSTRE CENTRE

A la nostra biblioteca hem acollit la reunió del Seminari de Biblioteques Escolars de la Ribera, coordinat per Joana Vernet del SE-CRP.

Mireu quin detall els hi hem donat de benvinguda, una agulla amb en Maurici.  (foto)

Gairebé totes les escoles de la Ribera hi han assistit i naltros els hi hem explicat què fem a la biblioteca i des de la comissió de biblioteca del centre.

Hem ensenyat els espais de Biblioteca d’Aula de Cicle Superior i el de BA de quart.

Les activitats més representatives que hem destacat són:

• QUI VE A LLEGIR AVUI?
  • EL LLIBRE DE RECOMANACIONS
  • LES PRESENTACIONS DE NOVETATS I EXPOSICIONS A CADA CICLE
  • LA DINAMITZACIÓ DE LA NOSTRA MASCOTA DE BIBLIOTECA “El ratolí Maurici”
  • ELS RACONS DE BIBLIOTECA D’AULA
  • I EL NOSTRE BLOC DE LA BIBLIO: http://blocs.xtec.cat/eibiblioteca/

El tema principal, a més de compartir recomanacions de llibres i propostes lectores entre tots els assistents, ha estat els RACONS DE BIBLIOTECA, tant a la Biblioteca d’Aula, com a la Biblioteca Escolar.

Vam comentar el document de BIBLIOTECA D’AULA del Programa Puntedu del Departament d’Ensenyament i noves propostes per racons:

• RACÓ EBRENC
  • RACÓ DE RECOMANACIONS
  • RACÓ DE PROJECTE
  • RACÓ DE POESIA

Tothom ha sortit molt satisfet i els hi ha encantat la nostra biblioteca.

Aquest article ha estat publicat en GENERAL, Puntedu. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a SEMINARI DE BIBLIOTEQUES ESCOLARS DE LA RIBERA AL NOSTRE CENTRE

1. Joana diu:

Enhorabona al centre per dinamitzar aquests espais de lectura i de biblioteca!

Felicitats Teresa i Lucrècia per la tasca que esteu fent i per compartir-la amb els i les mestres coordinadores d’altres biblioteques escolars !

2. Rosa diu:

Felicito als mestres de l’escola de Móra la Nova pel bon funcionament de la biblioteca escolar i les biblioteques d’aula.
    Va ser una sessió molt profitosa i interessant.
    Donem també les gràcies per l’acollida que ens vareu fer a la gent del seminari de biblioteques.