TARRACO

Aquest dimecres 8 de juny hem anat d’excursió a Tarragona. Ha estat un matí ple d’emocions i visites:

– A la Rambla de Tarragona, hem acudit a l’exposició “Química, la nostra vida, el nostre futur”. Aquí hem participat d’activitats sobre la química, els usos i les aplicacions d’aquesta ciència, a més de visualitzar com ens envolta i és necessària per a la vida quotidiana. Tot dins del l’Any Internacional de la Química; el qual coincideix amb el centenari del Premi Nobel que es va lliurar a Marie Curie.

– Per altra banda ens hem submergit en un viatge a través del temps a l’exposició “Romanorum Vita” de l’obra social de “la Caixa” on hem passejat per la recreació d’uns carrers i cases d’una ciutat romana.

– Per finalitzar; de la maqueta a la realitat, de la recreació a les restes arqueològiques del circ; un dels circs més ben conservats d’Occident.

Tarraco from Centcelles on Vimeo.