Què fem per Sant Jordi?

A Esponellà, durant tot el matí hi haurà la parada de l’Escola davant de l’Ajuntament, on podreu comprar llibres i roses!

Programació de Banyoles (http://cultura.banyoles.cat/festes/sant-jordi-2015/):

Matí:

– Penjats per la lectura, una acció realitzada pels alumnes de secundària amb l’objectiu d’emplenar de lectura els carrers de Banyoles. Hi haurà alumnes de tots els instituts de Banyoles llegint a racons, parcs, places, aparadors i també penjats pels balcons i arbres de la ciutat. No us ho perdeu!

IV Trobada de mascotes escolars. A la parada de la Biblioteca hi haurà les mascotes de les es diferents biblioteques escolars de Banyoles i del Pla de l’Estany.

– Lectura dels contes curts i microrelats escrits pels alumnes de primària i secundària de Banyoles.

Penjats-per-la-lectura

A la tarda:

– A 2/4 de 6. Un Sant Jordi amb antecedents familiars, espectacle familiar a càrrec de La Perleta & Els mitjons. Tothom coneix la llegenda de Sant Jordi. Tothom sap què va passar amb el Drac i la princesa. Però, sabíeu que el nostre estimat Sant Jordi té un passat familiar ben curiós? Voleu conèixer la seva àvia de trenes llarguíssimes? La mare i el pare que de tants petons que li feien li deixaven les galtes enganxifoses? La Perleta, ens explicarà la seva peculiar versió de l’arbre genealògic del nostre estimat Sant Jordi. Una sessió de contes divertida.

I pels qui en vulgueu més també hi haurà castellers, sardanes i concert de jazz!

Bona Diada a tothom!